19-08-09: sommarens sista dag?

Mjo, idag vaknade jag alldeles för tidigt med tanke på hur kort tid jag sovit i jämförelse med att ha varit vaken tidigare. Jag steg upp ur sängen klockan elva och har sedan dess inte gått tillbaka till den än. Dagen har varit sjukt seg fram till dess att Linus kom hit och vi gick bort mot pingstkyrkan med gitarren och körde lite live..

Igår så vann vi ju våran första match i serien, det efter att ha haft en underbart trevlig natt tillsammans med Ida och Tess ute i skogen hos Tess!:) Kan verkligen säga att de räddade min kväll och sjukt hur kul jag hade! Vi såg ett antal filmer bland annat den om scouten;) "Han satt och skådade fåglar, som scouter ska göra!" haha (Tess du kommer lära dig att tycka om det!)

Imorgon ska jag arbeta på biblioteket i två timmar..

och..

På fredag börjar skolan för min del! 

Underbart!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0