control yourself..

Vi glömmer allting, förlåt men du har gjort ditt.
Det är försent att bli någonting alls nu för tiden.
Jag är ändå helt lugn, jag är ung och har allting framför mig!

Hade en sjukt trevlig kväll/natt/dag med Tess!
Först mot kvällen var ju också Ida och Greta med!
Började bli lite allvar mellan mig och Greta, dock skulel hon hem då.

Aja natten bar med sig nudlar, film och diverse serier! Morgonen sov vi bort för att sedan kolla på lite mer av two and a half men! Nu är det inte långt kvar tills skolan börjar och det känns sjukt bra! Jag ser fram emot det, men inte emot mina klasskamrater och annan människa jag kan tänkas se i korridoren.
Aja, sista veckorna nu innan skolan blir det att ösa på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0