How can I forget her when she's all I've ever got?

Det är nu Söndag morgon!
Helgen har varit den mest händelslösa sett till det stora hela under hela sommaren tror jag.. Då är det dock bara att ta det i egna händer och forma något som tillslut tar sig en skepnad. Detta var vad som hände och det visade sig bli en väldigt trevlig helg i alla fall!

Fredagen skulle jag egentligen spelat match på, det visade sig dock att jag inte hade lust eller något så jag gick direkt efter min första skoldag, som förövrigt sög, hem till Ida där jag spenderade ett par timmar. Väldigt trevlig scout det där må jag säga! Aja, vi fick sällskap en stund ute i den friska luften som vi förorenade på vårat sätt utav Linus och Oscar! När de senare väl rullade hemåt så gick vi in och lyssnade på musik och bara var scouter. Sedan kom Linus och gjorde sällskap igen.. Resten av kvällen minns jag inte alltför väl, jo jag skulle till Vaggeryd och handla med Linus och under resan drog vi iväg ett samtal till Oscar och en halvtimma senare så vart vi där och skådade film.

Lördagen började relativt sent och var även den till en början tråkig, men bättre saker var planerade och på väg! Framåt eftermiddagen så drog jag iväg med Linus till vaggeryd och köpte diverse saker för att senare dra hem till Linus där natten skulle spenderas. Jag hade packat ner stereosakerna och min lilla fina mikrofon och dessutom bjudit in min gitarr till deltagande. Två covers spelades in under kvällen den ena Sheepdog utav Mando Diao och den andra Sofa Song utav The Kooks.. Vi drog in en stund emot Vaggeryd och irrade runt, dock var det mindre folk där än i Hok.. I alla fall ute på gatorna. Så jag drog iväg ett sms till mina vänner Tess och Ida som alltid har tid för lilla Ple och vi drog därmed till Skillingaryd och satt ute i kylan och pratade lite m.m.

Just nu sitter jag ensam hemma hos Linus! Väckte honom för någon timma sedan så att han skulle hinna med att ta sig till jobbet, vilket han är på just nu.. Så han kommer väl hem om ett par timmar och frågan är om jag ska sova eller skåda fåglar tills dess att han kommer hem igen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0