I figured it out!! <3

Nej, jag ångrar inte mitt senaste inlägg här, dock ångrar jag lite att jag var tvungen att lägga kommentaren på Facebook, aja gjort är gjort och du var värd den. Om du står för vad du säger så var det inget fel på den liksom..

Aja, idag har jag spelat match, jag har ju blivit kapten och allting nu vilket känns trevligt! Dock blev det ännu en förlust för oss. I vårat försvar kan sägas att vi har en nästan helt ny trupp och dessutom svängde det riktigt i klubben redan i början av säsongen. Jag blev väl nöjd med min insats i alla fall vilket är huvudsaken.

Efter det bar det av till Jönköping tillsammans med 80% av Hoks invånare! Fidde, Ogge, Andreas och Oliver. Vi började med McD och sedan tog vi den långa vandringen längs vättern. När vi väl kom fram så hade kvällen redan tagit slut! Dock fick jag träffa och samtala lite med både Caroline och Micke! På Lördag är vi på det igen, dock blir det även till att dricka då! Har även små funderingar på att åka in imorgon en stund med, får väl se om jag hittar någon att sällskapa med!

My stupid answers are the work of peoples stupid questions..
Tonight I'm so much better off alone.

Jag är så sjukt glad på mig själv dessutom! 
Känner mig bra med mig själv!
Jag är precis den jag vill vara!
Min musikaliska sida går även den framåt!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0