Ibland måste man vara badass!

Spontant!
Det var det verkligen, jag vaknade upp i fredags och tio minuter senare var det bestämt att vi skulle åka till Emmabodafestivalen och se The Wombats! Efter ännu ett par minuter så var jag färdigduschad och redo att åkad. Min enda packning var lite att dricka där för de 3 resenärer vi var.

Anton, David och jag tog våra platser i bilen och sedan bar det av emot just emmaboda. När vi kom dit så bestämde vi oss för att ta det lite lugnt, vi åkte och åt på en pizzeria i byn som inte var av den allra bästa sorten. Sedan tog vi oss tillbaka till festivalen och fick parkera en stund på parkeringen som var till för de som arbetade med festivalen, det slutade med att vi stod där hela helgen. Aja, vi gick förbi ingången och ut i skogen, där vandrade vi på ett par hundra meter tills vi tillslut hittade en pinne som inte såg alltför bra ut...

Några minuter senare var vi inne för första kvällen och sen var det bara att umgås med människor fram tills dess att Wombats skulle spela! Spelningen var sjukt bra! Dock var de bättre när jag såg dem förra året på P&L. Med tanke på att det var gratis så var det ändå sjukt värt!

Vi lyckades även ta oss till musteryd på vägen hem! Mustigt må jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0