If I die tomorrow...

Då skulle jag varit sjukt glad att jag dog som jag ville!
Att bitarna fallit på plats!
Att molnen har skingrats!
Att solen skiner trots att det är grått och regnigt!

Jag ljög tydligen också!
Jag är sjukt glad över att jag lever ut min lögn..
Jag sa att vad som än händer tänker jag vara där..
Men vet du? 
Aldrig där, aldrig någonsin där!

Jag tänker inte träffa dig, jag tänker inte vara ett offer för varken dig eller dina vänner..
Det som hänt var inget dåligt, det var något bra då..
Jag antar att jag tog på mig den ledsna minen just för att det är så man SKA reagera.
Mitt liv är mitt liv, mitt liv har ingen plats för ditt
Du och jag var aldrig vänner, jag kan förstå varför.
Du och jag var någonting som tillslut blev ingenting
Just det ingenting är ett bra ingenting.

För ingenting gör mig
Ingenting gör mig till det jag vill vara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0