Och nej, ni kommer aldrig lyckas..

..Med att ta er innanför muren som är byggd runt min hjärna..
Min hjärna är min, jag delger det jag vill delge! Ni behöver inte försöka spekulera i hur jag tänker och känner.. Sanningen är den att ni aldrig kommer veta det. Jag är inte hemlighetsfull, jag är inte ego, jag delger ofta mina åsikter. Säger ofta hur jag mår och vad som eventuellt stör mig. Ni får gärna fråga mig om det är något som inte står rätt till, men om ni nu känner mig tillräckligt för att bry er så bör ni veta hurdan jag är. Nej, jag ljuger inte, säger jag att jag inte vet så vet jag inte. Hade jag haft något emot att prata om det så hade jag itne öppnat den där käften jag har ifrån början.

Snart har första skolveckan gått och den har inte gjort mig besviken.. Även de där sjukt långa håltimmarna har gått relativt snabbt, det är en mer offentlig ple vi ser de här dagarna! Klassen är faktiskt mycket bättre än jag väntat mig, dock är det väl jag som inte passar in hos resten än annorlunda. Jag kanske är ett svart får, men jag är inget dåligt får I alla fall, dessutom måste alla klasser ha någon. Annars hade alla fått gå runt med vita kläder.

Imorgon nalkas det utgång i Jönköping, staden som i alla fall inte dör lika mycket som hok, det tillsammans med Linus och Oscar vad jag vet nu.. Perhaps följer det med ett par idioter, hoppas inte.. Aja isåfall får jag alltid ta alkoholen till vän. Misstolka nu inte det där.

Fakk, det verkar bli en lugn dag här på jobbet som vanligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0