Out ta get me!

Nu är det Fredag och jag somnade väl i alla fall i skaplig tid igår, alltså har jag lite energi idag! Dock har jag i ögonblicket jag skriver ingen aning om vad energin ska ödslas på. Antingen blir det att få in David & Linus och kanske någon mer till Jönköping med gitarrerna och bjuda på lite vacker musik, eller så blir det att dra in till Jönköping med Scrammel och chilla runt lite i utelivet;)

Snart börjar skolan dessutom, börjar bli sjukt taggad! Dock bara på skolan och mina människor, inte på min klass eller folk i korridorerna. Hoppas även på ett snällt schema så att jag kan få tänkas gå ifrån A6 ett par dagar! Aja, nu svamlar jag...

Snart är det dessutom vätterfesten, får se vad som händer då. Jag hoppas på att vi drar in ett gäng med gitarrer och lite dricka i alla fall!

Nu har jag verkligen inget att säga så farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0