Sensation inside..

Skrev igår klart ännu en låt, den går under namnet "One Touch" just nu, blev väl rätt nöjd med den..
Idag har jag jobbat på biblioteket igen efter ett alltför långt uppehåll! Det gick bra, ett par låntagare och lite att göra..

Det är trevligt att tänka sådant som man kan bli galen på!
Tex. Kaosteorin, intressant hur den fungerar i stort sett överallt.
Jag ska fortsätta mindfucka den där teorin enda tills jag känner mig nöjd och går vidare till nästa..

Ikväll blir det väldigt lugnt, kanske ut och gå med Andreas.
Se röken stiga tills den slutligen försvinner
Dagar som påminner så mycket om dagar för ett år sedan

I'll never feel the same
I'll go my own way|

I'll light you a star
that will guide you home
when you're out by yourself
when you're feeling lost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0