So on the wrong track...

Why would I do it I'm a rough man?

Idag var det tidig uppstigning för att hinna med bussen till jönköping vid kvart över sju. Anledningen till detta var att jag skulle vara åskådare till en rättegång! Mest för eget intresse då jag förhoppningsvis har en egen så småningom. Aja, passade på att träffa min syster dessutom och vi åt lite mat på mcd.

Imorgon är det match och sedan blir det ilfart till Jönköping och vätterfesten, det ska bli roligt!

Om orden var menade till mig, så visst! (varför skulle de inte kunna vara det? Du har sagt det förut liksom..)
Nej jag är inte ful, och jag tycker själv att jag ser bra ut. Dock har du genomgått en förändring, liksom det är kanske sant som man säger att utsidan speglar insidan till en viss del.. eeeeeeeeeeewh!

Aja, det finns så mycket jag skulle kunna kasta på dig, skulle kunna sänka dig!
Men du kommer sänka dig själv tillslut.
Som alltid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0