You can be happy just play dumb..

Why do you go picking, fights that you lose?
And why you go thinking, thoughts that are above you?

Fredagkvällen blev bra! 
Det började med en tågresa in till Jönköping där jag valde att hoppa av vid A6 då jag hade lite tid att döda, därifrån fortsatte jag till fots in mot stan för att senare möta Scrammel! När vi väl träffats så tog vi tag i det hela och gick till Bongo! Jag hade väldigt tur med musiken där och vi tog även ett par drinkar och shots m.m var. Dock blev inte jag alltför påverkad av det hela, men jag hade bra sällskap och det är det allting handlar om. Jag har hellre kul utan än med ändå! Aja, cirka 23.00 åkte Scrammel hemåt och jag gick ner mot vätterstranden! Efter en väldigt kort stund där träffade jag Victor som jag inte träffat på någon vet hur länge.. Vi drog snabbt vidare till McD och satt där ett tag för att senare dra och vänta på bussen! Tydligen ett smart beslut, bussen hem var överfull och packad utav idioter!

Idag blir det att ta sig in till Jönköping igen, med Oscar den här gången! Kommer bli sjukt bra! Får väl se om man träffar någon man känner ikväll, lyssna efter någon som sjunger The Kooks eller Guns N' Roses eller något liknande så får ni se att ni träffar på mig!:)

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och förbereda mig för kvällen!

Tack och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0