I don't feel at all like I fall.

Alla hjärtans dag som för mig inte är någon speciell dag blev i vilket fall som helst väldigt bra igår! Den spenderades i Vaggeryd tillsammans med flickvännen, det enda vi visste att vi skulle göra var pannkakor, resten av dagen fick vi alltså improvisera. Men oj vad bra vi gjorde det! Dagen var helt sjukt bra!!

Du och jag känns typ bara bättre ju mer tid som går, just nu känns det sådär extremt bra!
Jag är säker på oss och jag är aldrig någonsin säker på någonting.
Jag älskar när dina ögon stirrar in i mina och det där leendet tillslut kommer fram, det är det och DU som gör att den här vintern är långtifrån så förfärlig som en vinter alltid annars brukar vara.

Idag ska jag träna fotboll för att senare träffa henne igen.
Det behövs, saknaden blir alldeles för stor, med tanke på att hon inte kommer vara tillgänglig för mig i skolan på två hela veckor!

Och du.
Me love you long time<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0