Så var det fredag igen, i alla fall i två minuter till.

Dagen har faktiskt varit väldigt bra!

Började med att jag vaknade och var sjukt trött
Tänkte att jag skulle somna om snabbt och att klockan inte skulle ringa
I samma ögonblick ringer ju klockfan.. Eller telefonen om ni vill kalla den för det.

I vilket fall som helst blev det buss kvart över sju till Peset där vi hade prov i Mediakunskap.
Det gick till en början sådär, när jag skrivit klart det så räknade jag ihop poängen och märkte att jag bara fått ihop till Mvg precis. Så jag läste igenom det en gång till plockade fram svaren på resterande frågor från någonstans jag inte riktigt vet var. Huvudsaken var att de fanns där.

Jag tror jag når de mål jag satt upp för mig själv angående det provet.

Under textkommunikationen, som bestod av att skriva "puffar", så fick jag plötsligt ett samtal av någon trevlig tjej som berättade för mig att de fått min ansökan och ville att jag skulle kolla förbi på Måndag för en intervju. Får hoppas att det går bra och att jag inte har alldeles för mycket talfel när det väl kommer dit.

Kvällen spenderades med flickvännen, hårfärgning, glass och Sex & The City i hennes säng. Den sängen saknar jag väldigt, väldigt mycket just nu! Hur som helst var det en väldigt trevlig kväll och jag saknar henne sådär sjukt mycket just nu! Men på söndag ska jag återigen hälsa på och titta på henne lite snällt och hoppas på en puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0