Så varför minns jag dig överhuvudtaget?

Våra minnen är sådär väldigt överraskande mekanismer. Saker vi inte vill minnas kommer fram vid olika tillfällen, medans saker vi måste komma ihåg lätt glider igenom den där väggen som håller våra tankar och minnen i styr. Jag är sjukt positiv till många saker just nu då skolan går sådär extremt bra, för en gångs skull känner jag att jag lyckas med något! Att jag når de mål jag sätter på mig själv! Och i själva verket är det väl därför jag lyckas med dem, för att jag satt ut de där målen och kraven åt mig själv och lyckats ta tag i saker!

Skönt hur som helst!


Ser fram emot det där långa lovet vi får så småningom, som det ser ut nu så blir det väldigt bra! Gäller bara att saker och ting inte förändras allt för mycket, men jag är helt inställd på att det blir bra. Dessutom kommer nu även The Kooks till Peace & Love vilket gör festivalen ännu bättre! Även om jag råkar vara bitchen i mitt och flickvännens förhållande så hoppas jag att hon är snäll nog att följa med mig på något och låter mig smyga iväg och njuta av den musiken som får mitt huvud att sväva upp bland molnen ibland!

Idag har jag inte spenderat alls mycket tid hemma
. Skolan kallade på mig vid halv åtta och jag kom inte därifrån förrens klockan hunnit bli fyra. Det som senare följde var att jag skulle möta upp med flickvännen, mellan stan och A6, och hon hann väl gå en liten bit längre än mig men vi möttes i vilket fall som helst. När jag kommit hem till Hok vid sextiden så hann jag inte mer än att gå in byta om och ut igen för att dra vidare till gymmet.

Just nu så går det väldigt bra för mig
, och jag tänker verkligen inte ändra på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0