So did I, so did I, So did I...

Vaknade tidigt imorse efter en trevlig natt! <3

Tog mig hem till det lilla skitstället som kallas för Hok. Sov ett tag till för att senare vakna runt 11. Efter uppvaknande så blev det lite frukost för att senare ägna lite tid åt min kära gitarr, blev sugen på lite bas dessutom så det resulterade i inspelandet av en cover till Mando Diao's låt Waves of Fortune.

Dagen fortsatte långsamt med musik och mer gitarrspelande, sedan efter lång väntan blev klockan halv fyra och jag drog mig iväg mot sporthallen för att träna lite fotboll. Tyvärr var det bara sju stycken där idag och träningen bestod av lite lek med fobollstennis och straffläggning.

Nu sitter jag här och letar efter någonting att fördriva tiden med, ikväll blir det pizza med gamla gänget. Kim, Robert och säkert någon mer.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0