Sommar 2009 uppåt i sverige.

Peace & Love denna sommaren igen, denna gången blir det att åka upp med flickvän.
Det verkar lovande, banden gör en inte besviken hittills i alla fall!

Morgon och förmiddag spenderades tillsammans med samma flicka och det var trevligt även fast det inte finns alltför mycket att göra i Jönköping en iskall februariförmiddag.

Senare matte med den väldigt trevliga lärarinnan Inga-Lisa, gick väl okej. Löste ett par tal och läste sedan igenom det jag skrivit ned under mina fotolektioner, siktar på ett mvg där va.

Nästa punkt för dagen får bli att åka och träna, återigen är det de där små brösten som sitter fastklistrade ovanför min mage som jag ska försöka blåsa upp lite.

Och sluta reta mig för mitt namn va! Det är inte mitt egentligen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0