Just use your head, and in the end you'll find your inspiration

snösnösnösnö, det var väldigt mycket snö igår kväll när jag skulle ta mig ifrån punkt A (Hok) till punkt B (Vaggeryd). Syftet var att spendera natten med den där flickan jag tycker om så där väldigt mycket. Vart vägen var har jag ingen aning om, men jag antar att jag körde i mitten av den eller något. Hur som helst kom jag fram tillslut och fick gå in och lägga mig bredvid den där mysiga flickvännen.

Mobilalarm gick igång klockan sju på morgonen och jag skulle ut samma väg som jag sju timmar tidigare kommit in via. Men det var en bra start på dagen då vi varit tillsammans i tre månader. Jag vill ha fler dessutom, för min flickvän är sjukt bra!

Aja, just nu ser jag fram emot helgen något fruktansvärt mycket! Som det ser ut nu kommer den bli väldigt, väldigt bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0