Allt kan vara så enkelt

Bokstäver är så enkla, de formar ord, meningar och andra sätt som ord kan komponeras på. Det farliga med ord är att de är så enkla att uttala, utan någon tanke som backar upp dem kan saker gå väldigt fel. Det är också bokstäver och ord som antingen i tanken eller i munnen tillslut blir till lögner. Vissa ser lögner överallt, vissa ser dem aldrig. Vissa litar inte på människor av just den orsaken att de inte kan lita på sig själva.

Trots allt så blir det aldrig som man tänkt sig, och det kommer aldrig att ordna sig till varken det bättre eller det sämre. Solen och månen är densamme. Vi bär alla två ansikten, dock så har de flesta två mänskliga ansikten.

Vart världen än tar oss kommer vi att få lära oss läxor, jag har lärt mig mycket på väldigt kort tid. Den läxan du kommer lära dig, den kommer att krossa dig.

Jag är kanske patetisk, jag är kanske dum i huvudet, jag är tydligen ingenting.
Men det är handlingar som visa vem man är, så vad fan är då du nu för tiden?

Man hade kunnat tänka sig ett bättre tillfälle att skratta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0