mjo, för vad det är värt...

Veckan har varit väldigt trist och grå om man bortser från onsdagen som var otroligt underbar, anledningen till detta ska vi inte nämna, Fredagen och Lördagen var väl okej de med. Under fredagen så bar det av till Jönköping för att umgås med Julia och Daniel, det blev ett par timmar på McDonalds för att senare dra ner mot saltkråkan och samtala med Micke. Lördagen såg ut att bli lika tråkig som resten av veckan, dock blev det tillslut ett biobesök och filmen som skådades var Transformers 2. Filmen var helt okej, fast lite fel fokus och ibland lite löjlig, i vilket fall som helst så dög den i all fall!

Mitt sinne leker med mig och jag går från dag till skymning på ett ögonblick. Natt vill jag väl inte säga att jag kommer till, vi får väl se vad framtiden bär med sig. Det slog mig precis att du nog var redo att gå vidare, medan jag inte var det. Det är mycket som har kommit fram under kort tid, och jag försöker mitt bästa för att ta itu med det. Det verkar också fungera, jag kommer hitta något som tillslut kommer att betyda något för mig, det jag utsätter mig för idag är meningslöst, jag finner ingenting positivt i det. Dock hindrar det mig inte från att göra det, jag kan och jag ska. Jag är inte ful, jag är inte dum, vad du än sagt så ligger sanningen framför mig och den skiljer sig från det jag hört. Du var inte den enda som jag skulle kunna få. Du var bara den jag ville ha. Men livet går vidare och det tänker jag också göra.

Kommentarer
Postat av: Julie

Du är bra Pelle, vi får ses snart igen!

"Du var inte den enda som jag skulle kunna få. Du var bara den jag ville ha." - Fuck vad bra, och sant.



Puss<3

2009-07-19 @ 11:27:54
Postat av: ple

tack så mycket!

Ja det är klart vi ska ses snart igen! Det var en rolig kväll!:)

2009-07-19 @ 17:58:30
URL: http://ple.blogg.se/
Postat av: angelika-alá groupie ! :D

ohh fint de sista ple! life goes on! du kan få vem som hellst med din charm de vet du ;)oroa dej inte!

2009-07-19 @ 19:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0