Torsdagen den nionde Juli

Och ingenting blev som man i förväg tänkt sig!
Världen ger och världen tar och detta gäller allting, varför planera när omständigheter alltid förändras?
Jag får helt enkelt se vad som händer med mig inom den framtid som väntar, jag tänker inte lägga ner spelet, jag tänker inte stänga in mig. Även om jag inte är gjord för dessa dagar så får jag ändå handskas med dem. Visst jag kan fortfarande inte dra mig ifrån att tänka tillbaka, en tillbakablick som börjar med ett leende och slutar med tårar.

Sanningen var nog aldrig helt sann, men det jag hörde om oss, det tog inom mig. Precis som något som borde ha varit.
Och du kan vara lugn jag har varken lagt till eller ifrån. Jag hatar vetskapen om att något som tog så lång tid att bygga gick att ta bort på ett par felbeslut. 

Fakk, jag skulle inte skriva om det här, men det tar sig alltid igenom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0