What I thought was beautiful don't live inside of you anymore.

Jag är glad nu för tiden, sjukt glad dessutom.
Det visade sig vara rätt, det är mycket bättre så här.
Man är bara så bra som man själv tycker, jag hoppas verkligen du tycker att du är bra då.
För jag tycker verkligen ingenting om dig längre!
Du är borta, du är där jag vill ha dig!
Utanför
Utanför mitt liv...

Jag må vara en idiot som skriver det här, men du var tvungen att sätta ut dina ord.
Jag vill faktiskt inte vara bättre, fortsätt du med din verklighet!
Visst du har ditt, du har en väg banad för dig.
Men fan vet om du kommer klara av den..
Pengar är liksom inte allting.

Jag mår bra!
Jag är fri!
Jag har folk som är så sjukt mycket bättre!
Jag kommer hitta någon, men du får väl fortsätta att uppleva din förra sommar, (vilken du klarlagt tidigare att du aldrig mer skulle göra) när du testat ett par killar till så kanske du hittar någon.

Lycka till nu
Du lär faktiskt behöva det!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym



Bra skrivet där! Låt ingen trycka ner dig så pass att du inte kan ta dig upp igen!

2009-07-29 @ 12:04:04
Postat av: Anonym

Mycket mycket bra!

2009-07-31 @ 17:02:08
Postat av: loveh

<3 !

snart ses vi i skolan igen bästaste ple! saknar dig!

2009-08-06 @ 22:47:06
URL: http://starforsaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0