08:50

Snart slår klockan nio och jag ska lägga mig och somna om i min säng!

Alltså ingen skola idag, eller jag har inga lektioner om man hellre vill uttrycka det så. Inte heller imorgon har jag några lektioner vilket betyder att jag har bara skola på onsdag denna vecka och det lär inte bli så farligt, torsdag medför ju avslutning och det blir nog rätt trevligt ändå.

Kom även in på den eftertraktade fotolinjen, det med delade känslor. Klassen tilltalar mig inte riktigt men jag får väl se till hösten hur det ser ut. Aja, som sagt nu ska jag sätta på lite musik och sova lite.

Klockan fyra ska jag jobba och det är det enda jag har planerat för idag.

Kommentarer
Postat av: DINA

GRATTIS Pelle =)! Du har blivit nominerad till veckans blogg i min blogg! För att vinna tävlingen och bli veckans blogg behöver du nu röster. En röst kan räcka!

Kan vara bra att nämna i din blogg att du är med och tävlar om att bli veckans blogg i min blogg =)

Lycka till! PUSS /Miss D.

2009-06-14 @ 18:12:29
URL: http://missdina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0