Jag gjorde precis som du sa, fick bara hat tillbaks.

Sitter återigen på jobbet, där det är väldigt tyst och stilla. Jag gissar på att det blir tre timmars lugn!
Igår blev det ingen nål utan det blev en lång och trist dag. Tid passerade och jag bestämde mig så småningom för att tillsammans med min gitarr och min lilla ministudio lämna mitt tillhåll i Hok och hälsa på David i Vaggeryd. Kvällen resulterade i alla fall i att vi blev färdiga med vår demo till "Star of This Town" som låten troligen kommer att heta.

Skoldagen var dessutom väldigt tröttsam, lyckades tvinga mig upp imorse för att ta en snabbdusch och sedan borsta tänder och diverse för att sedan röra mig emot bussen. Halvvägs slog det mig att dagen var på väg att bli katastrofal då jag inte hade med min Ipod. Efter en snabb överläggning inuti mitt huvud så bestämde jag mig för att skynda mig hemåt för att lika snabbt ta samma väg igen och lyckas komma med bussen som stod beredd att åka.

Första lektionen var Mediekunskap, blev väl lite besviken på mig själv eftersom jag inte gjort mitt prov så idogt som jag bör ha gjort. Sedan var det musik och vi fick spela fritt medan läraren rörde sig runt i rummen för att lyssna, vi gav honom en invit att spela trummor till "Sultans Of Swing" vilket han glatt accepterade och rocken var ett faktum. I musiksalen stannade jag enda tills dess att min buss var på ingång så sedan bar det av hemåt. Hann med cirka 25 minuter i solen och sedan drog jag mig häråt.

Lite smått överraskande att första dagen som tågen är tillbaka så är det 30 minuter försenat vilket innebar att vi inte hade så mycket tid på oss inför första lektionen. Jag och David tog en sväng förbi konsum och köpte varsin dricka för att sedan dela mp3 och diskutera musik på tåget.

Till helgen verkar det även bli så att jag ska umgås med viktor och Scrammel! Det är efterlängtat.

Aja, jag har inget mer att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0