Och vem tror på den nu..

Alla går vi vilse någongång..
Men alla labyrinter har sina vägar ut
Den här gången är det dock ingen väg ut jag vill finna
Det är en väg tillbaka jag drömmer om.

observera ordet drömmer, en dröm, det är det enda det är.

Människor är ena lustiga varelser, vi kastar ur oss ord vi menar och ord vi inte menar.

I den situation jag befinner mig nu så är det trevligt att se att det finns folk som faktiskt bryr sig, folk som jag inte väntat. Sen finns de folk som jag förväntat mig finns där som väljer det här tillfället att säga, - vad var det jag sa?:).

Och jag må vara patetisk, men jag anser mig ha rätt att vara det. Jag vet vad ordet betyder och ni har rätt att jag har det, men inte som ni tror.

Åh, en dag till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0