Solen värmer bara på utsidan

Nyss kommit in ifrån en tids plugg ute i solen, hade en del att ta igen både i huvudet(plugg) och på ryggen(sol).
Jag ska också ta det där körkortet snart tror jag, det känns så. Jo, jag ska ha det, någon gång under våren nästa år ska jag ha det.

Under de här senaste dagarna har jag haft tid för mig att ta itu med mina problem och tankar, jag har kommit fram till en hel del. Jag vet vad som varit fel, och att jag skulle gjort annorlunda. Jag vet inte riktigt vad det var som fick mig att förändras så den sista vekcna, men någonting var det. Och jag tänker inte låta mig gå igenom en sådan förändring igen. Det kostade mig det bästa jag någonsin haft.

Varje väg bär ett minne nu för tiden, jag går igenom de här åtta månaderna i mitt huvud, de bra delarna skapar en fatal förstörelse i mitt inre. Jag vet att man inte får säga att något är perfekt, men jag vill så gärna. Jag får väl nöja mig med att säga att du var så mycket bättre än alla andra, på alla sätt. Jag ska berätta för dig någon gång. Jag ska delge mina tankar.

Du är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0