Även om det inte gör någon skillnad så ägnar jag dig en tanke.

Bokstäver.
Meningslösa bokstäver kan forma vad som helst
De kan forma betydelsefulla ord
De kan forma mördande ord
De kan forma vad som helst.

De där orden jag fick ta emot idag, de föll tungt i mitt bröst
Jag måste komma ihåg det där, de dagar vi har haft tillsammans
Du stöter ifrån det du behöver, ditt blod stöter undan det där välbehövliga medlet
Att höra att någon så stark som du inte längre kan göra det som för oss alla känns som det enklaste i världen
Det skrämmer mig. Det skrämmer mig mer än någon kan ana

De sommardagarna vi spenderade tillsammans de ligger tryggt kvar inne i mitt minne
De ska stanna där, jag ska inte glömma det.
De där orden som vi sagt förr, jag skulle ge allt för att höra dem ifrån dig nu

Det är orättvist
Men jag tänker inte förlora dig nu
Du tänker inte förlora det här du heller
Du har aldrig varit den som nöjer sig med en förlust
Vi ses till sommaren hoppas jag

Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0