Det här är vad du får, då det här är allt som är kvar...

Skolan idag, bestod av film, musik (utan lärare igen) och Textkommunikation.
Hann även med att dra iväg på arbetsintervju vilket gick rätt bra, men får se vad de säger när de ringer
Kanske inte är något för mig ändå..
Resterande tid av dagen har jag slösat bort på att träna och lyssna på musik.
Även läst saker jag inte borde ha läst.
Bokstäver från som tillsammans formade meningar som dödar mig inifrån.
Jag jämför mig med något jag inte vet någonting om.

Ska väl försöka sova nu snart, jag är sjukt trött på något jag inte ens kan förklara.
Mänskligheten är åt helvete, den visar sig dummare för varje dag som går.
Jag är en del utav den mänskligheten och jag har väl också börjat uppföra mig konstigt.
Hur som helst vill jag bara iväg just nu, bort från det här
Ge mig mörker, ge mig ensamhet, ge mig vad fan som helst. Bara det får tankarna att dra åt helvete..

Om någonting var fel
så sa vi aldrig någonting om det
på så sätt vet jag att vi aldrig kommer bli bättre.

Och jag vill även nämna för er att jag vill ha min flickvän just nu.
Jag vill ha hennes armar runt mig och hennes kind emot min.
Då finns inga tankar utan bara vad tillfället har att ge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0