En fredag och en lördag

Fredagen började med skola som vanligt och dagen gick faktiskt rätt snabbt med läsning i romanen Brott & Straff.
Riktigt bra bok faktiskt!

Menmen, efter skolans slut så åkte jag tillsammans med Lejla en sådan där väldigt ful och otrevlig buss hem till stora staden Hok. Där blev lite ägg tillsammans med mjöl och mjölk till pannkakor! Det smakade som vanligt bra! Efter det blev det lite bilder tillsammans och sedan så ägnade vi resten av tiden till att förbereda oss inför tåget till vaggeryd! Mysigt var det! I vaggeryd blev det ut med flickvännens söta hund och en sväng förbi Ica för att inhandla morötter och dipp! Detta avverkades till några avsnitt av Sex & The City.

Sedan tog kvällen slut och jag åkte återigen till mitt Hok.

Lördagen blev också sådär väldigt bra!
Lång promenad i lera och snö tillsammans med Lejla och Gina och sedan saft, bullar och återigen sex & the city.
Det är alltid mysigt att vara med henne, varesig vi bara sitter och lyssnar på musik, kollar på film eller gör det vi blivit bäst på.

Senare på kvällen drog jag vidare till David och spelade lite gitarr, blev en cover på Can't stand me now av The Libertines.
Får hoppas vi startar något projekt snart!

Nu saknar jag Lelly och ska snart sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0