I get so high but then I get real low.

En telefon som flög in i väggen, det var vad som hände idag.
Efter att den två gånger lyckats stänga av alarmet på något vis.
Ingen skola för mig idag alltså. Åt helvete med det typ.
Kunde det inte varit en Onsdag eller Torsdag då jag inte har lika viktiga/roliga ämnen?

Har lite svårt att sluta tänka på helgen, den gick visserligen väldigt fort men det är läskigt hur bra den ändå var! Kan inte låta bli att tänka lite på hur det kommer bli senare när skolan tar slut och vi har ett sommarlov framför oss. Visst vi kommer inte vara hemma hela tiden varken du eller jag. Men vi kommer ändå ha lite mer tid än vad vi har just nu.

Igår var jag återigen med Lejla och vi bestämde oss för att "do some pancakes". Efter det blev det lite tée tillsammams med Sex & The City. Därefter skulle vi ut med den där söta hunden som heter Gina. Det är verkligen den sötaste hund som finns!

Det uppdateras kanske något ikväll.
Just nu har jag ingenting speciellt att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0