I remember everything. Well, where are you now?

Ska vi låta våran början avsluta det här?
Jag är inte den du vill att jag ska vara
Det kommer jag säkerligen aldrig att vara.
För dig är jag inte ens den jag verkligen är.

Du kan kalla mig vad du vill
Men tänk efter, varför är du tillsammans med någon du hatar?
Om vi väljer att avsluta det här på ett så äckligt jävla sätt
Om vi verkligen väljer en enkel väg ut
en enkel utväg som leder in i något som kommer döda mig så brutalt invärtes
Då ska jag inte kalla dig något, jag ska inte skylla det på dig.
Jag ska låta dig göra det du vill, det är det jag försöker göra nu som din pojkvän.

Visst du är bra på att använda ord som vapen, riktigt bra.
Men jag har varit där förut.
Hela jävla livet har jag tagit emot ord menade att förstöra.
Jag är starkare än du tror, jag är nog starkare än jag tror

Det här är inte vad jag vill, har aldrig varit.
Men det finns faktiskt inget jag i det här.
Det vi gör ska vara för oss, inte för mig.

Du kan skrämma mig, dina ord gör mig livrädd.
Livrädd att förlora det jag har, det bästa jag har.
Jag hör dig skratta åt min stolthet över dig.
Jag älskar dig, och jag hoppas verkligen du låter mig förändras även i din värld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0