It's gonna happen soon, but not today.

Tisdagen har handlat mycket om skolan trots att jag inte ens var där idag. Lektionerna var endast klassråd och Matte med sjukt mycket hål mellan de båda lektionerna. Får dessutom inte betyg i något av det så jag bestämde mig helt enkelt för att vara hemma och skriva på mina texter till våran textkommunikation. Det gick i alla fall bra, har även hunnit med att läsa lite i min roman.

Senare på kvällen blev det en tur till gymmet, dock ville de två kamraterna inte stanna särskilt länge men jag hann väl med en del ändå. Kvällen har handlat om dusch, läsning, musik och det senaste avsnittet av Heroes! Sjukt bra serie som bara blir bättre och bättre för varje säsong som går! Det är svårt att hålla sig veckan ut i väntan på nyaste avsnittet.

Menmen, får väl snart läsa lite till och sedan sova bort resten av kvällen och natten som kommer efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0