Now blame yourself.

Det var så enkelt att med hjälp av lögner ta dig fram? Kanske du lärt dig någonting denna gång? Troligtvis inte.. Allting kretsar kring dig, världen skulle ligga under dina fötter? Tyvärr, du försökte ta den på fel sätt. Hur svårt kan det vara att inse att saker inte kommer till en så länge du själv inte jobbar för dem? Du fick en chans. Det tog en vecka för dig att kasta bort den för att gå tillbaka till samma jävla människor igen. Människor utan framtid. Människor som DU!

Du flyttar återigen många mil ifrån oss och ditt hem
Denna gången ska jag inte känna någon skuld i det hela
Ingen alls, även om det inte var du som tryckte av så var det du som laddade vapnet
Du får skylla dig själv
Och jag hatar dig för det...

Vad var det som hände?

Det som hade börjat gå uppåt igen föll återigen ner på ett ögonblick.
Vädret slog om och snön föll återigen ner över oss
Samtidigt så började människor att ge mig anledning att avsky hela släktet återigen
Det får ta slut nu,  när snön nu smälter så låt det vara för sista gången. I alla fall för i år.
Ni säger något men menar någonting helt annat.

Jag ska försöka bli positivare igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0