Nu tar vi ett sista djupt andetag och lever igenom veckan.

Helgen gick sådär sjukt snabbt. Jag har knappt spenderat tid hemma alls.
Efter skolan i fredags så blev det hem till vaggeryd och Lejla
Sedan blev det hem och sova litet då va.

Lördagen bestod av fotbollsmatch som vi lyckades vinna med 5-3
Jag fick även prova på att vara lagkapten vilket kändes trevligt.
Solen sken och plastgräset var trevligt dock hårt.

Lördagskvällen fördrevs med att jag och flickvännen gjorde en pizza som faktiskt blev väldigt god!
Lite mycket oregano, men det tar jag faktiskt på mig :$
Efter det gick vi och mötte Emma-Linnea och sedan bar det av hemåt till Lejla igen.
Musik och ombyten, sedan drog vi vidare till Ivans fest. Trevligt men lite instängt!
Nu får de där festerna vänta litet dock, jag klarar mig utan dem för nu.
Kan dock inte beskriva i varken ord eller bokstäver hur mycket jag saknade Lejla när jag väl åkte hem.

Söndag blev Jönköping för att hålla Lejla sällskap innan hon skulle till jobbet och sedan en lite lång väntan på en buss som var sjukt full. Gratis blev det i alla fall.

Bara en vecka kvar tills lov nu dessutom! Inte fel! Inte fel alls!

Imorgon ska jag få sällskap på jobbet!
Mums <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0