say it ain't so.

Just nu är det en tidig tisdagskväll vilket innebär att jag snart ska se på nyaste avsnittet av Heroes. Skolan idag bestod av väldigt mycket läsning i romanen Brott & Straff som skrevs under realismen av Fjodor Dostojevskij. För er intresserade är det faktiskt en väldigt intressant bok. Nästa kryss på min att göra lista som egentligen inte existerar utanför tanken var klassråd. Jag blir båda road och förbannad över dina åsikter och kommentarer, har du någonsin hört dig själv prata? Kan du någonsin tänka före du öppnar käften? Aja, sedan slutade Lejla sin fotolektion så då bar det av in till stan i alla fall. Trevligt om än för bara en liten stund. Farväl till henne för att återgå till min bok och sedan avsluta skolan med en mattelektion med den trevliga fröken.Inga-Lisa.

Träning skulle det bli idag, dock blev det inställt pga. sjukdom. Imorgon blir det av i vilket fall som helst, då ska även Lelly med. Gick ut och sprang en runda för att uppväga den uteblivna träningen och nu sitter jag återigen här och lyssnar på musik.

Onsdag imorgon och ledigt
Jag ska sova, sedan ska jag träna
Kanske ut med en kompis under kvällen fast det är högst osannolikt.
Skönt i vilket fall.
Snart helg igen.

Förresten tycker jag att människor kan sluta anta saker och istället kolla upp dem.
Vi är sjukt bra på att gissa framtiden och vad den innebär. Eller bra är vi väl inte, ofta har vi fel, väldigt fel...
När ni ser mig på torsdag igen har jag säkerligen återigen svarta naglar. Hoppas då ni stör er sjukt mycket.
sdada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0