skolans eviga väntande

Sitter här i datorsalen tillsammans med Monika och väntar på att David ska bli klar med sin datorlektion, magen ropar efter mat och i det ena örat pumpas det in musik rakt in i hjärnan. Hoppas på att det blir att äta taco vilket skulle vara väldigt trevligt!

Tyvärr är jag en liten pussy (som lelly kallar det) så jag vågar inte riktigt följa med dem in på deras tyskalektion. Ikväll blir det jobb till klockan 7 och sedan vänta på att förhoppningsvis få prata lite med Lejla. Imorgon är det återigen fredag, det känns overkligt. Vart tog veckan vägen? Aja, så länge tiden bromsar sig när vädret blir bättre är jag nöjd.

På tal om vädret, solen sken lite idag, det fick även mig att skina lite extra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0