The good times are killing me.

Era ord fastnar i mitt huvud, och de leder mig till vägar jag inte vill gå.

Kvällen handlade mest om ångest och förståelse. Eller ja, försök till förståelse.
Tänk över det, kanske vet vi mer än vi tror.

Imorgon när mina ögon möter dina
När min kropp inte ens är en millimeter ifrån din
När jag tillslut med mitt löjliga leende lyckas locka fram ditt söta leende
Det är då vi ska se att det funkar.
Det är då som dagar som den här inte är mer än just en dag som den här.

vi strävar alltid efter någonting
behov av förändringar
ingenting får vara bra som det är
just det där bra är det som skrämmer oss
vad har vi gjort för att förtjäna det?
Vi ska lära oss att sluta sträva efter vad vi inte vill ha
Vad har vi gjort för att inte förtjäna det?
vi ska lära oss att när det är du och jag
Det är då vi är som bäst.

Jag älskar dig
Hela dig och bara dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0