A sweet smile fading fast.

Jag skulle aldrig
Jag ville aldrig
Jag menade aldrig
Jag hade aldrig
Jag bör aldrig säga aldrig

Det finns inget aldrig, för bara ordet aldrig visar att det ändå finns.
Det finns men vi kämpar för att inte någonsin komma dit.
Du försökte stänga av min mun, jag önskar att du lyckats.

Nu är vi ändå här, det är nu det gäller, vi får aldrig sluta kämpa. Aldrig någonsin ge upp.
Jag säger och gör så mycket, jag försöker och misslyckas.
Du låter mig försöka igen, jag älskar dig!

Jag må vara ett jävla svin vissa tillfällen, må ha väldigt förvridna och överdrivna tankar.
Jag må vara rädd, så jävla rädd.
Men sanningen är den att jag älskar dig.
Jag älskar dig mer än vad ordet älskar någonsin kommer kunna berätta.

Det är du som målat fast det där leendet i mitt ansikte
Det är du som fyllt mina ögon med färg.

Vi låter det här vara.
Det är ingenting fel
Ingenting som inte redan varit fel innan.



Kommentarer
Postat av: linus jessika ;)

asnice skrivet!

2009-05-02 @ 18:33:09
URL: http://jessika-k.devote.se
Postat av: Kebby

Gud, jag hatar den känsla, ändå vill man bara älska igen.... Som en drog

2009-05-06 @ 22:14:10
URL: http://geeksquad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0