I tell you when I find out.

Den här dagen har verkligen inte givit mig något alls.
Buss till skolan på morgonen, trött som få och inträngd i ett litet hörn där längst in.
När skoldagen väl började så var det mediekunskap som var den första prövningen.
Jag svarade tillsammans med David enkelt på ett par frågor.
Sedan vart det musik och vi har som uppgift att skriva en låt, jobbar med David och Julia så det går hur bra som helst.
David och jag gjorde nästan klart vårat radioprogram på den sista lektionen medieproduktion dessutom:)

Blir sjukt irriterad på Know-it-all människor, ni ska alltid ha rätt! Visst det är trevligt när ni har det, det kan jag tänka mig. Även jag tycker om att ha rätt. Men lär er för fan att kunna ta kritik, har ni fel så har ni det. Ingen klandrar er. Vad ger det er att bli förbannade för att någon tydligen visste något som ni inte gjorde.

Ja, jag är irriterad idag, jag skulle vilja smälla till någon på käften.
Dock är jag glad att det även finns förnuftiga människor i min närhet.

Meaning is sometimes hard to spot
But if this is real, then I guess I was mistaking.
And if there is truth, why can't we find it?

Och jag kommer förklara allting för dig när jag själv kommer på orsakerna är.

Kommentarer
Postat av: jenny

hej! hehe vet inte varför ja skrev 45+ tant.. passade bara hihi ;) allt bra med dig eller

2009-05-12 @ 15:56:02
URL: http://jenny89bengtsson.blogg.se/
Postat av: Kebby

Jag blir också ofta trött på folk som inte kan ha fel, dom bara måste ha rätt, och kan aldrig erkänna fel, håller helt med dig

2009-05-12 @ 19:54:59
URL: http://geeksquad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0