just some secret you wouldn't tell.

Tisdagen renderade i att jag inte var i skolan pga att jag endast har klassråd och matematik, klassrådet håller väl på i cirka 10 minuter och i matten förbereder de sig för nationella. Jag är ju sedan tidigare klar med Matte A så jag har varken lust eller behov av att sitta och förbereda mig för något som inte kommer påverka mig.  I alla fall gick jag upp tidigt och tog ett par timmar senare tåget till vaggeryd där jag skulle träffa Lelly och följa henne till värnamo. Under tiden jag väntade så samtalade jag med Tess som jag träffade i "Centrum" av Vaggeryd. Sedan kom Lelly och det bar av till Värnamo. Hon var väldigt duktig på det där med att köra bil och inom en snar framtid är jag säker på att hon kommer att få sitt körkort.

Väl hemma i trevliga Hok strax innan sju så kollade jag på two & ½ men på TV. Efter det blev det till att byta strängar på gitarren och sedan ägna mig åt den. Imorgon är det onsdag vilket innebär kort skoldag och sedan träning, delade åsikter om det där va!

Just nu är det Conor Oberst som skänker musiken till mina dagar, det känns sjukt bra! Det är en mysig man det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0