We do, we did, now it's all done.

Överdrivet seg torsdag, tog sena bussen in då jag vaknade med en skrämmande huvudvärk, fick bli några alvedon och lite extra sömn. Det räckte för att ha energi till att åka in till skolan och ha en lektion i svenska. Skrev halvt färdigt mina svar på frågorna angående boken låt den rätte komma in. Inte precis min favoritbok men jag blir nöjd med hur arbetet artar sig i alla fall. Försökte även prata med min grupp angående det grupparbete vi har i process. Det gick inte alltför bra och de var helt oförstående till mina åsikter och förklaringar. Vissa har ambitioner, vissa har mål uppsatta som de vill nå, vissa har förväntningar på sig själva. Kan ni inte respektera detta? Liksom jag vill inte lämna in ett halvhjärtat arbete som vi stressat oss igenom, ett arbete genomsyrat av dubbelmoral och skiljda åsikter. Vart tog grupparbetet vägen? Nej, I could have done this by myself.

Imorgon "firas" ett halvår tillsammans med min flickvän Lejla, saker är bra men kunde väl ha varit bättre.
Saker har gått förlorade, olika ting har gömt sig. Jag tänker leta, var inte orolig, jag ska fixa det här.
Grattis till mig, du är bra <3

Kommentarer
Postat av: jessika

grattis =)

2009-05-07 @ 20:04:23
URL: http://jessikaplus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0