Du är som jag & det är inte bra...

Igår kväll blev det till slut som det var planerat! Jag tog mig med hjälp av Linus till skryd där jag träffade världens snygaste människa! Det blev lite gitarr, lite sång och många pussar! Vi hann även med att skåda film och äta chips med dipp! Det roliga tog dock slut idag då jag var tvungen att åka därifrån och senare ta mig till skolan! Hade psykologilektion kvart i två men kom in till Jönköping kvart i ett! Efter lite sökande så fann jag dock min vän Julia och vi traskade tillsammans iväg till McD..


Har även hunnit med att växla pengar till Tyskland dit det bär av imorgon! Ska bli sjukt mustigt faktiskt! I alla fall, efter skolan så bar det av hem och mot jobbet! Där har jag suttit till klockan sju!


Jag kommer verkligen dö denna helgen, jag tar med mig Markus Krunegård vilket gör det hela lite bättre! Men jag kommer verkligen sakna ihjäl mig!


Markus nya album är sjukt bra båda två, dock är "Lev som en hund dö som en gris" aningen bättre! Toppbetyg!
Din olycka är min lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0