You'll make this all go away!

Har haft en sjukt bra helg! Spenderades helt med flickvännen som är bäst! Började i fredags då vi egentligen inte skulle träffas, dock höll jag på att dö så jag bestämde mig för att åka dit ändå! Sen liksom blev jag kvar där, sjukt svårt att lämna henne! Kom hem idag i alla fall, gick direkt till jobbet där det idag inte var alls många låntagare.. Det resulterade i att jag youtubade lite ifrån Idol som jag vanligtvis inte följer. Kom fram till att jag är bättre än de flesta där! Så nästa år får det nog bli att söka sig dit.. Har ju ett tag på mig att öva i alla fall!
Nu har jag i alla fall tränat klart för ikväll och ska väl snart greppa tag om min gitarr och sjunga lite, sedan får det bli att sova!
- They don't like what you say..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0